Vice krivek v jednom grafu s MRTG

Josef Svitak josef.svitak na hitech.cz
Čtvrtek Duben 12 13:13:01 CEST 2001

Dobry den

Rad bych pouzil MRTG pro zobrazovani nekolika (vice nez dvou) velicin v jednom grafu. Archiv teto konference i ruznou dokumentaci jsem procetl, vsude se to tvari jako ze to MRTG neumi. Zda se mi vsak ze jsem na nejakych strankach videl 4 krivky v 1 grafu z MRTG. Chtel bych se zeptat jestli to ma nekdo rozchozene/nekde to videl.
Na strankach MRTG doporucuji RRDtool, nevim vsak jestli by to pro mne bylo to prave. Potrebuji data nejen zobrazovat ale i ukladat je do SQL databaze. Nejsem si jist jestli je k tomuto RRD vhodny nastroj. Sber dat i ukladani do databaze mam vyreseno, ted potrebuju vyresit zobrazeni.
Netrvam na MRTG, trvam vsak na SQL databazi.

--
S pozdravem					HiTechMedia Systems s.r.o.
						Protzkarova 1220