Vice krivek v jednom grafu s MRTG

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 12 20:12:53 CEST 2001

| Rad bych pouzil MRTG pro zobrazovani nekolika (vice nez dvou) velicin v jednom grafu. Archiv teto konference i ruznou dokumentaci jsem procetl, vsude se to tvari jako ze to MRTG neumi. Zda se mi vsak ze jsem na nejakych strankach videl 4 krivky v 1 grafu z MRTG. Chtel bych se zeptat jestli to ma nekdo rozchozene/nekde to videl.
> [...]

Ahoj,
trochu jsem si hral s rrdtool a myslim, ze to Tvoje potreby splnuje.
Krome toho k nemu existuje spousta ruznych frontendu, galerie vytvoru
na rrdtool.org je dostatecne vymluvna, co s tim jde vsechno udelat.

Jasne, ze si to muzes napsat sam, ale asi mas i jinou praci ;-)
ps: z vlasnich zkusenosti upozornuji: omylem nastavena tvorba grafu
o vysce milion pixelu a kernel mensi nez 2.2.18 (tusim) se nemaji rady
- zpusobi okamzitou smrt systemu :-)
(viz "vm: try to free" bug)

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>