Aver, bttv, NVidia - xawtv prestal zobrazovat pri zvetseni okna

hancik na atlas.cz hancik na atlas.cz
Čtvrtek Duben 12 13:23:42 CEST 2001

hmm
mam uplne stejnej problem
mam stejnou TV kartu, jatro 2.4.2, mandrake 8.0beta
(XFfree86-4.0.3)
grafiku ATI Xpert Work (mach64)
zkousel jsem xawtv a zapping, oba delaji to samy jak z
binarek(coz bych se zas tak nedivil) ale ani kdyz to
zkompiluju ze zdrojaku
docela rad bych to taky vyresil, protoze koukat pod zlym
windousem je vopruz, obraz se tam cuka a v Xkach to byla parada
jedine to zkusit vyreportovat na autory bttv jestli uz se  s
tim nesetkali

btw. rozchodili jste nekdo dalkovy ovladani, konkretne zvuk ?
prepinani kanalu mi facha, ale zvuk ne, xawtv-remote + lircd
na zvukovej prepinac nereaguje.

dik za info

hanc