Beginner: Prechod na jadro 2.4 (!Delsi)

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 12 13:19:33 CEST 2001

On Thu, 12 Apr 2001, Martin Smetak wrote:

> Z toho plyne, ze je tedy vse v poradku. Nic takoveho jsem neudelal....ale

Jste si jisty? Pokud vim na kernel-headers je zavislych dost baliku (mimo
jine gcc), takze ho asi mate nainstalovany.

> abych z toho,ze to neslo nebyl tak rozmrzely - mam to chapat tak,ze ta
> "nova" distribuce,kterou mam je rekneme -
> porusena/navhodna/chybova/nakompletni ?

Nic takoveho jsem netvrdil. Spis bych to videl na chybu mezi klavesnici a
zidli (nic ve zlem, sam jsem jich napachal dost).

J.G.