Beginner: Prechod na jadro 2.4 (!Delsi)

Martin Smetak linux_minca na no9.cz
Čtvrtek Duben 12 16:59:00 CEST 2001

> Jste si jisty? Pokud vim na kernel-headers je zavislych dost baliku (mimo
> jine gcc), takze ho asi mate nainstalovany.

Mozna si dobre nerozumime(nebo spis ja nerozumim vam - musite na me breat
ohledy).
Pochopil jsem to tak,ze jste se dotazoval(i),jestli se pri kompilaci nebrali
kernel-headers z jine verze nez kompiluji.
Byl jsem poslan odkaz
http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.4/linux-2.4.2.tar.bz2,
s dotazem,jestli jsem nepouzil tento kernel - a pokud ano,ze by meli byt vse
ok,protoze
v tomto baliku jsou vsechny potrebne soubory obsazeny. Tento balik jsem
prave
pouzil, proto jsem odpovidal : "Z toho plyne, ze je tedy vse v poradku".

Ufff. Pokud tedy tento soubor neobsahuje "vse" potrebne pro
kompilaci(nemyslim nastroje),
pak to jiste v poradku neni, ale kde potom najdu opravdu balik, ktery bych
mohl
"jednoduse" skompilovat bez tohoz,abych k nemu tahal jeste kupu dalsich
knihoven ?
Sakra ted pisu jako nejakej BFU....mozna nic takovyho neni, berte to prosim
jen jako dotaz,jestli neco takoveho existuje.

> Nic takoveho jsem netvrdil. Spis bych to videl na chybu mezi klavesnici a
> zidli (nic ve zlem, sam jsem jich napachal dost).

Nene, ja jsem vam to nechtel podstrcit jako vas nazor. Prijde mi dost
dulezite,abyc
pochpil podstatu problemu - pak uz s nim nebudu muset nikoho zatezovat.
Me prislo divne,ze po ciste instalaci(RH) a ihned zapocate kompilaci(kernel)
jsem
na dvou stejne oznacenych distribucich(RH) dopadl dost odlisne. I pres to,ze
verze kompilatoru je naprosto shodna - chapu,ze jedna distribuce mohla byt
nejak porusena/nekompletni, ale je mi divne,ze prave ta pozdejsi(tedy
aktualne vystavena
na internetu) me zlobi a ta puvodni jela OK.

Jinak samozrejme souhlasim s tim,ze je vetsina chyb na me - nestydim se za
ne - zacinam.
Spis by mi prislo podezrele,kdybych je nedelal :o)

Minca