existuje program na ucetnictvi?

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Čtvrtek Duben 12 16:38:04 CEST 2001

presne tak. koukal jsem se po ocku na SAP a tlacitek ovladatelnych hotkeys
(alespon ve stylu napr. ALT+U = uzavreni) je tam zalostne malo, rekl bych ze pod
50%. To je strasne neergonomicke. Mozna maji SW firmy danove ulevy od statu za
umele zvysovani zamestnanosti.

MP