existuje program na ucetnictvi?

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Čtvrtek Duben 12 11:03:36 CEST 2001

### Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal dne 11 Apr 01, v 11:09 :

>  Je zajimave, ze ja takovyto pristup VYZADUJI i v GUI programech,
> protoze je to proste rychlejsi... v tomto ohledu mne skoro vsechny
Asi jsem měl raději napsat:
...NESMÍ být vyžadováno SOFTWAREM/AUTOREM SW...

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail