cestina v mysql

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 12 19:00:40 CEST 2001

On Thu, 12 Apr 2001 16:14:09 +0100, Jan Havlicek <havlicek na vse.cz> wrote:

> *** TO je zrejme to, co tu poptavam, zatim bez reakce. Jak zaridit, aby
> se mi pri navazani spojeni automaticky zapnul preklad kodovani aniz bych
> musel zadavat
>
> SET CHARACTER SET cp1250_latin2

Pokud dam ty dva prispevky za sebe, tak odpoved na prvni je ten druhy
(proste se provede dany SQL(-like) prikaz).

> A to i treba upravou zdrojaku. Uz jsem to kompiloval tolikrat ze dalsi
> kompilace me nezabije.

A odpoved na ten druhy je, ze se do patricne casti serveru, tam, kde
se dokonci connect, vnuti provedeni toho saeho SQL prikazu.

Porad mi ale neni jasne, proc neni mozne si udelat dva ODBC zdroje,
jeden s 1250 a druhy s il2, pak se bude lisit jenom jmeno databaze,
kam se pripojuji.

Followups set.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org