cestina v mysql

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pátek Duben 13 09:35:18 CEST 2001

Honza Pazdziora wrote:

> Pokud dam ty dva prispevky za sebe, tak odpoved na prvni je ten druhy
> (proste se provede dany SQL(-like) prikaz).

> A odpoved na ten druhy je, ze se do patricne casti serveru, tam, kde
> se dokonci connect, vnuti provedeni toho saeho SQL prikazu.

*** Presne tak nejak jsme si to predtavoval. Bohuzle nejsem programator,
a tuto upravu nejsem schopen provest sam. Kdyby se to nekomu podarilo a
dal to napr. formou patche k dispozici budu velmi rad.

> Porad mi ale neni jasne, proc neni mozne si udelat dva ODBC zdroje,
> jeden s 1250 a druhy s il2, pak se bude lisit jenom jmeno databaze,
> kam se pripojuji.

*** Mozne to samozrejme je. Uz jsme tu duvod vysvetloval. K databazim,
ktere mam pristupuje vetsi mnozstvi lidi jak pres ODBC tak z PHP pres
www rozhrani. Tech PHP skriptu je hodne, jsou vsechny v win1250.
Databaze byla taky, ale ted bych ji potreboval kvuli trideni prevest do
ISO, ale chci, aby jiz nastavene pristupy fungovaly zcela transparentne
dal bez nutnosti to vsechno upravovat a doplnovat o ten jeden SQL like
prikaz.

Honza

--