objeven kernel vfat bug

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pátek Duben 13 08:44:54 CEST 2001

> A neni to proste tim, ze Windows pouzivaji Win-1250 namisto ISO-8859-2?
> Tyhle znakove sady se lisi prave jen v par znacich, napr. S^ = (c) apod.
> Budiz za to Microsoftu zeme tezka... :(

Ne - nazvy souboru se ukladaji v kodovani 852 - to je ta schizofrenie Windows - neco je v kodovani 1250 a neco v 852 - vlastne je to pozustatek dosu - aby soubory vytvorene pod dosem byly ok i pod windows.

Tento bug je minimalne v jadre 2.4.2 opraven jak mi bylo sdeleno - takze rada na odstraneni je jednoducha - upgrade jadra.

Richard Sputa