StarOffice - ceske fonty a cesky tisk (RH70)

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Pátek Duben 13 09:40:14 CEST 2001

Podle meho nazoru je problem v TT fontech. Pred nejakym casem jsem to
zkousel (XFree 3.x, SO 5.1) a moc se mi nedarilo. Faktem je, ze dnes
uz muze byt situace jina. Pokud neni vylozene nutne pouzivat TT,
nainstalujte radeji T1 fonty.

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr na suse.cz
Drahobejlova 27                               tel:+420 2 83 09 53 73
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 83 09 53 74
Czech Republic                                http://www.suse.cz