bind-9.x

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Duben 13 10:16:38 CEST 2001

Zdenek Pizl wrote:

> Nemyslim, ze by to byla pravda, named bere jak chroot ( -t), tak zmenu euid
> (-u) . Takze mi bezi pod uzivatelem named v chrootovanym peostredi ve
> /var/named ... Bind verze 9.1.1

Nevim, ale pokud to zkusite na 2.2.x tak hodi hlasku, ze "-u named -g named" je
mozno pouzit az na jadrech 2.4.x.
Zkousel jsem to nekdy  na prelomu ledna a unora, takze se to mohlo od te doby
nejak zmenit. Uz jsem to sem psal asi pred 14-ti dny, kdyz se tady resilo
chorootovani bindu. Nekdo se ozval se stejnym poznatkem. Nicmene mohu se
samozrejme mylit...

Duda