Single sign-on

Honza Petrous hop na unibase.cz
Pátek Duben 13 11:41:32 CEST 2001

> Tam pisou, ze mam zazadat o OID u IANA, coz mi pro testovaci ucely
> pripadalo zbytecne, ale asi to tedy udelam.

Je to opravdu zbytecne. Jestlize Vam jde pouze o testovani, tak proste
"ukradnete" jiz pridelene privatni OID, muzu Vam pujcit 'moje', tj. 8614.
Je prakticky nulova sance, ze Vam to bude nekde kolidovat.

Dale se zamyslete, nakolik realne potrebujete vlastni tridu, vetsinou
postaci vyuzit nekolik existujicich.

> Potom tedy dovedne skryto - nenasel jsem k tomu nic a verte, ze jsem
> stravil dost casu prohledavanim konference (ale je mozne ze
> neefektivnim)

Ja jsem zkusil nejjednodussi cestu - a nasel jsem toho povicero, vcetne
meho prispevku :)

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/93354.html

/Honza