Single sign-on

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Pátek Duben 13 10:37:03 CEST 2001

> 1, Zkuste prohledat archiv konference. Omila se to tu stale dokola.

Udelal jsem.

> 2, Doporucuji zacit administratorskym manualem z OpenLDAP projektu -
> je fakt dobry a dozvite se tam vetsinu podstatnych veci. Soucasti
> textu je i primitivni priklad, ktery pro uvod dostacuje.

Cetl jsem.

> 3, Zajimavy je take popis, jak zprovoznit sambu, aby spolupracovala s
> LDAP serverem. Jsou tam i popisy schemat. Zde je URL:
> http://www.unav.es/cti/ldap-smb-howto.html

Necetl jsem, podivam se.

> Viz. administratorsky manual.

Tam pisou, ze mam zazadat o OID u IANA, coz mi pro testovaci ucely
pripadalo zbytecne, ale asi to tedy udelam.

> Take to bylo v teto konferenci.

Potom tedy dovedne skryto - nenasel jsem k tomu nic a verte, ze jsem
stravil dost casu prohledavanim konference (ale je mozne ze
neefektivnim)

Kazdopadne dekuji za alespon nejakou odpoved.

Martin Horak

--
Ing. Martin Horak
SCE a.s. Decin