mount win

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Pátek Duben 13 10:55:57 CEST 2001

To je zvlastni. Me to pri ruznych pokusech hlasi uplne jine chyby.
Nejcastejsi priciny takovyhle problemu byvaji:

- zkousite primountovat jiny disk (je URCITE /dev/hda1 ten windozi
disk?)
- nemate zakompilovanou podporu pro dany filesystem (tak tady si nejsem
uplne jist, cat /proc/filesystems? opravte me kdyztak nekdo pls...
kazdopadne si muzete prelozit vlastni kernel a ujistit se, ze tam ta
podpora je)
- jadro vubec podporu pro vfat nema (to ale tusim neni pripad 6.2-koveho
kernelu)

Jinak nevim.

Milan wrote:

> Poradte mi jak mam primontovat win partitionFat32.
> Mam RedHat 6.2 a po napsání
> mount -t vfat /dev/hda1 /mnt/cecko
>
> hlasi Linux spatne male ci velke cislo zarizeni
>
> Diky za pomoc MildaGenius

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/