mount win

b.linda na sh.cvut.cz b.linda na sh.cvut.cz
Úterý Duben 17 21:17:04 CEST 2001

ono chyba bude asi nekde jinde. Chybova hlaska pise incorrect minor or
major number. Kazdy device v /dev je vlastne zarizeni, ktere je
identifikovane minor a major cislem, cimz adresuje presne to dane zarizeni,
ktere ma. Napriklad /dev/hda ma cisla 3,0. Pokud si udelam pomoci mknod
device s cislem 3,0 a nazvu ho ble6 tak muzu mountovat hda pres ble6.
Problem asi bude spatne vygenerovane devices. Reseni stahnout z nejakeho
funkcniho systemu.

Pavel Urban <pavel.urban na hq.iol.cz> wrote:
> To je zvlastni. Me to pri ruznych pokusech hlasi uplne jine chyby.
> Nejcastejsi priciny takovyhle problemu byvaji:

> - zkousite primountovat jiny disk (je URCITE /dev/hda1 ten windozi
> disk?)
asi by to hlasilo spatny superblock or wrong fs type
> - nemate zakompilovanou podporu pro dany filesystem (tak tady si nejsem
> uplne jist, cat /proc/filesystems? opravte me kdyztak nekdo pls...
> kazdopadne si muzete prelozit vlastni kernel a ujistit se, ze tam ta
> podpora je)
hlasilo by to 'mount: fs type vfat not supported by kernel'
> - jadro vubec podporu pro vfat nema (to ale tusim neni pripad 6.2-koveho
> kernelu)
vsechny kernely rady 2.0.x tuto podporu maji (mozna se mylim a je to od
2.0.3x ale nejsem si jistej)