OT, longer: rekonstrukce disku

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Duben 13 20:42:21 CEST 2001

On Fri, 13 Apr 2001, Michal Bozon wrote:

> jsem spustit lilo. To mi oznamilo ze verze boot sectoru je stara
> (coz jsem presne nepochopil). Tak jsem zkusil odinstalovat

Tohle znamena, ze mate zalohu bootsektoru a tak se nebude delat nova,
pokud byste ji nemel, tak by lilo zalohu vytvorilo.

> Bylo by mozne jeste obnovit data na disku? Jsem si temer jist ze
> jsem zapisoval jen na zacatek disku. Bohuzel nemam zalohu,
> ani presny vypis puvodnich oddilu.
> Byly tam 2 FAT16, jedna Linux Swap, nekolik ext2 a jedna BeOS.

To by se melo podarit. Hlavne vzdycky kdyz budete overovat jestli jste se
trefil pouzivejte e2fsck -n, aby byly zakazany jakekoliv zapisy na disk.
Opravit pres e2fsck disk, ktery nema spravne zadanou geometrii je,
bohuzel, smrtelne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.