CD-R - jak mountovat CD

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Duben 14 09:29:25 CEST 2001

On 13 Apr 2001 18:26:24 +0200, David Jez wrote:

:   Predem se omlouvam za male OT. Jen jsem ale chtel dodat, ze neni dobre
: cist na palitku CDcka. Palitko tim musi jet v jinem rezimu a znacne trpi,
: konkretne se _fest_ opotrebovava laser.

Poprosil by som odkaz na zdroj, z ktoreho tuto informaciu cerpate.
Uz som to pocul viackrat, ale rad by som vedel, ci je to fakt
alebo povera.

Na opotrebovanie laseru nevidim prilis dovod - rozhodne nie na vacsie,
ako na obycajnej CD-ROM. Skor naopak, v palicke by mal byt robustnejsi.
Pochopitelne sa opotrebovava mechanika ako taka a bude sa viac spinit.
Pochybujem ale, ze zivotnost znizena z tohoto dovodu ospravedlni
investiciu do samostatnej citacky - tieto zariadenia sa obvykle
skor opotrebuju moralne, ako fyzicky.

Pokial sa bavime o profesionalnom pouziti, tam sa obvykle
pouzivaju ine pristroje a nehrozi, ze by si z nich niekto
pustal pri praci mp3-ky :-)

Stano