CD-R - jak mountovat CD

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Duben 14 15:46:39 CEST 2001

On 14 Apr 2001, Stanislav Meduna wrote:

> On 13 Apr 2001 18:26:24 +0200, David Jez wrote:
>
> :   Predem se omlouvam za male OT. Jen jsem ale chtel dodat, ze neni dobre
> : cist na palitku CDcka. Palitko tim musi jet v jinem rezimu a znacne trpi,
> : konkretne se _fest_ opotrebovava laser.
>
> Poprosil by som odkaz na zdroj, z ktoreho tuto informaciu cerpate.
> Uz som to pocul viackrat, ale rad by som vedel, ci je to fakt
> alebo povera.

Je to nesmysl laser vydrží celou životnost mechaniky.

> Na opotrebovanie laseru nevidim prilis dovod - rozhodne nie na vacsie,
> ako na obycajnej CD-ROM. Skor naopak, v palicke by mal byt robustnejsi.
> Pochopitelne sa opotrebovava mechanika ako taka a bude sa viac spinit.

Důvodů k použití samostatné CD mechaniky je několik, předně jak píšete
opotřebování mechanických dílů pro vypalování musí být mechanika
přesnější, zašpinění optiky atd. (prostě nemám na to kupovat každý rok
novou - že je stará - hlavně že slouží)

> Pochybujem ale, ze zivotnost znizena z tohoto dovodu ospravedlni
> investiciu do samostatnej citacky - tieto zariadenia sa obvykle
> skor opotrebuju moralne, ako fyzicky.

Záleží kolik CD používáte - pokud pořád čtete nějaké cd tak je vhodné mít
samostatnou CD mechaniku, pokud ale uvažujete že si každý rok koupíte
novou vypalovačku tak normální cd je zbytečná.

Jinak také do normální dám hudební CD a s vypalovačkou můžu pracovat heč
:-((((((((

> Pokial sa bavime o profesionalnom pouziti, tam sa obvykle
> pouzivaju ine pristroje a nehrozi, ze by si z nich niekto
> pustal pri praci mp3-ky :-)

A také se ta mechanika zaplatí takže klidně mám na novou.

PS. Dnes se spíš už montují vypalovačka+DVD

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.