INSTALACE LINUXE

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Duben 14 15:23:33 CEST 2001

On Sat, 14 Apr 2001, [windows-1250] Krišpín wrote:

> Zdravim, uz asi 6x sem instaloval Linux a vzdycky po instalaci mi to pri
> bootovani napise L a tam se to zastavi a nenabootuje... nevite nekdo, co s
> tim??

Již to tu bylo několikrát probírané, hledej v archívu!

Jinak asi máte ještě starší lilo takže nabotovat z diskety (určitě jste si
ji při instalaci udělal) a nainstalovat novější lilo.

Nebo používáte nějaký novější řadič a HD máte tím pádem na /dev/hde až
/dev/hdh. Přepojit hd na /dev/hda a přeložit jádro pro svůj řadič IDE.

Pro podrobnější radu musíte uvést verzi LILA kam a na jaký řadič máte
připojen HD a jak ho máte rozdělen.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.