INSTALACE LINUXE

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Sobota Duben 14 15:56:37 CEST 2001

Preji pekny den

Podivejte se do man lilo

2. Nabootujte z instalacniho CD zvolte rescue
3. nyni bezite ve vasem systemu a vytvorte boot disketu
   a) mkbootdisk
   b) pokud mate vase vlastni jadro tak dd if=jadro of=/dev/fd0 bs=1k
      jeste zkontrolujte rdev, ale to by melo byt ok
4. Ted muzete do vaseho systemu bootovat.
   Sice trosku nepohodlne ale muzete :-)
   Ted je treba precist man lilo a nastavit /etc/lilo.conf
   a pak jej updateovat (pouhym spustenim lilo)

PS: ja mam na jednom pocitaci takovej disk, kde proste lilo nejde
    tak tam bootuju k me spokojenosti z floppy

S pozdravem Dalibor Straka