Blaboly nebo zkutecnost? - Micro$oft vs. Oracle/UNIX

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Duben 16 12:47:01 CEST 2001

Veselu velku noc :-)

> nasel jsem jeden usmevny clanek a zajimalo by me, co je na tom pravdy.
>
> http://www.microsoft.com/cze/presspass/MSG/20010329_023.htm

neviem, ale ked som to precital mal som pocit, ze je to nezmysel typu:
Na stole su dva pocitace, jeden modry a druky cerveny. A modry je vyrzane
rychlejsi, lebo je modry! - toto sa dozvieme ako uzivatelia.

A nik nepovie, ze proti modermu pentiu sa zobrala akko referencia nejaka
386-tka.
Mozno to v tych studiach bude konkretnejsie, ale zas to vidim ako
bombasticku
reklamnu kampan pre managerov. Alebo povedali co vlastne porovnavali?
Ja som na to neprisiel. Teda co vychvalili viem, netusim co pospinili ;-)

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskoho 19, Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/5526153, fax: +421/849/5621454