Blaboly nebo zkutecnost? - Micro$oft vs. Oracle/UNIX

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Duben 16 12:55:02 CEST 2001

>Subject: Blaboly nebo zkutecnost? - Micro$oft vs. Oracle/UNIX
> Zdravim,
> nasel jsem jeden usmevny clanek a zajimalo by me, co je na tom pravdy.
> http://www.microsoft.com/cze/presspass/MSG/20010329_023.htm

DO,
 nepochybne je to skutecnost. A myslim, ze je to oslnive dobry vysledek pro "UNIX". Pokud je solo stroj se 48 procesory na Solarisu s Oraclem pouze 3x pomalejsi nez 280ti procesorovy cluster s windoze, tak je to dobre, nemyslite?

P.S. jak jsem se dival na vysledky... M$ je vazne megalomanska firma. Jen kvuli tomu, aby se dostala na N prvnich mist tak stavi clustery celkem neskutecnych rozmeru. Mozna by bylo zajimave pozadat Google o vysledky jejich linuxoveho clusteru... aby mel M$ co dohanet. ;)
---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644