Software pro tvorbu WWW

David Janko djanko na infoware.cz
Pondělí Duben 16 15:43:22 CEST 2001

Dne po 16. duben 2001 15:25 jste napsal(a):

> Ano.
>
> Co se tyce tvorby HTML, tak napr. Mozilla Composer (www.mozilla.org).
>
> Co se tyce obecne, tak
> StarOffice, KOffice, WordPerfect, xfig, gimp, LyX ...
>
> A co treba TeX? Ten neni wysiwyg? Kdyz napisu dokument v TeXu, tak
> taky dostanu to, co vidim.

Kdyz vidim takoveto odpovedi, neda mi, abych si jednou nerypnul (nedelam to
zase tak casto) - autor dotazu mel mozna na mysli pouzitelne WYSIWYG programy
s win like ovladanim a bez problemu s cestinou (necht me opravi, pokud se
mylim) a takovy jsem tedy jeste nepotkal. Mozilla Composer jsem tedy jeste
nezkusil a u nekterych ze jmenovanych mam mozna info z nejake starsi verze,
ale asi bych se nekde o podstatne zmene neco doslechnul ....
Pokud chce nekdo reagovat, tak at je pls o konkretnich pozadavcich na editor
ci schopnostech konkretniho editoru a ne prazdny flame, dekuji vsem predem.

S pozdravem
		David Janko.

--
Best Regards,