Software pro tvorbu WWW

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Duben 16 17:53:55 CEST 2001

On Mon, Apr 16, 2001 at 03:43:22PM +0200, David Janko wrote:
> zase tak casto) - autor dotazu mel mozna na mysli pouzitelne WYSIWYG
> programy s win like ovladanim a bez problemu s cestinou (necht me
> opravi, pokud se mylim) a takovy jsem tedy jeste nepotkal. Mozilla
> Composer jsem tedy jeste nezkusil

Ja jsem ho zkusil a problemy s cestinou nema. Na jednoduche HTML podle
mne staci, pokud ma clovek alespon P200+64MB. Ma to sice jeste par
much (viz release_notes od M0.8.1), ale taky mame zdrojovy kod a
bugzilla.mozilla.org.

(A narozdil od tech vetsiny skvelych wysiwyg editoru pro windows
generuje W3C HTML ...)

--
   Martin Mačok
  underground.cz