Software pro tvorbu WWW

Radek Hnilica radek na kvark.balga.cz
Pondělí Duben 16 18:57:25 CEST 2001

>Ja jsem ho zkusil a problemy s cestinou nema. Na jednoduche HTML podle
>mne staci, pokud ma clovek alespon P200+64MB. Ma to sice jeste par
>much (viz release_notes od M0.8.1), ale taky mame zdrojovy kod a
>bugzilla.mozilla.org.

Jestli muzu, tak mam odpovidajici stroj, zhruba.  Pouzivam Mozillu jen
jako prohlizec.  Mel jsem pujcenou 128MB DIMM, a oproti tem 64MB byl
v chovani Mozilly patrny vyznamny rozdil, zejmena pri vice slovy par
otevrenych oknech.  Myslim ze pri uskrovneni i tech 96MB bude stacit.
Proste sam budu upgradovat na tech 128MB.

Sam na WWW zadne WYSIWYG nepouzivam, ale to vas zajimat nebude.

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
http://www.balga.cz/hnilica