zmatek www-VYRESENO

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Pondělí Duben 16 23:00:19 CEST 2001

> hadam zvysit, ak sa pamatam ide o genialne servery ktore si zakazu prijem
> ICMP a pakety posielaju s bitom "don't fragment" on
>
> --
>  Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NEXTRA, Slovakia; IRCNET admin of
*.sk
>  uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
>  Fighting for peace is like fucking for virginity...

*** Diky, to byla trefa do cerneho. Opravdu je potreba mtu zvysit. Je
zajimave, ze pri velikosti paketu 512 bytu to nejde. Pri velikosti 768 uz to
funguje. Pokud byste mel nekdo naladu, mohl byste mi napsat link, nebo sam
mohl objasnit, v cem je vlastne problem a jak si muzou nektere servery takto
"odhanet" potencialni "koukace na reklamu"? Ja to proste nechapu. Nebo je
chyba ve me, ze mam moc malou velikost MTU?

Zdravi Jan Povolny