zmatek www-VYRESENO

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Duben 17 12:00:29 CEST 2001

On Mon, 16 Apr 2001, Jan Povolny wrote:

> *** Diky, to byla trefa do cerneho. Opravdu je potreba mtu zvysit. Je
> zajimave, ze pri velikosti paketu 512 bytu to nejde. Pri velikosti 768 uz to
> funguje. Pokud byste mel nekdo naladu, mohl byste mi napsat link, nebo sam
> mohl objasnit, v cem je vlastne problem a jak si muzou nektere servery takto
> "odhanet" potencialni "koukace na reklamu"? Ja to proste nechapu. Nebo je
> chyba ve me, ze mam moc malou velikost MTU?
Takze jsem se skoro trefil, pamatoval jsem si to jen matne.

Chyba je jednoznacne v tom, ze ty servery maji uplne, ale skutecne uplne,
blbe implementovane TCP/IP. Zrejme se nejedna o zadny klasicky OS ani
klasicky webserver, coz jim sice poskytuje slusnou miru bezpecnosti,
protoze kdo by se patlal s nalezenim hacku, ktery se da pouzit u tri
serveru na celem intenetu, ale na druhou stranu to dela strasny bordel na
siti.

Jedine racionalni reseni je presvedcit administratora, ze koupili zmetek a
ze ho maji nahradit necim jinym. To se ale tezko povede, zvlast u tak
velke organizace.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.