mplayer - instalace

Jan Bernatik bernatik na kn.vutbr.cz
Úterý Duben 17 00:28:39 CEST 2001

Protoze bych rad prehraval divx, skompiloval jsem si mplayer, o kterem se
tady nedavno psalo. nicmene nenasel jsem nejakou podrobnejsi dokumentaci k
instalaci, takze ted mi mplayer pise po spusteni toto:

john na k4-731a:~$ mplayer

MPlayer 0.11pre-cvs       (C) 2000-2001 Arpad Gereoffy
<arpi na esp-team.scene.hu>

Reading config file: /etc/mplayer.conf
parse_config_file: can't open filename: No such file or directory
Reading config file: /home/john/.mplayer/config
font: can't open file: /home/john/.mplayer/font/font.desc
Usage:   mplayer [options] [path/]name

z cehoz se (podle me) zda ze jsem bud neco neskompiloval, nebo jsem to
skompiloval spatne. Nevite o nake rozsahlejsi dokumentaci o mplayeru,
(instalaci) pripadne nevite v cem by mohl byt problem ?
--

Jan Bernatik

----koleje pod Palackeho vrchem Brno----