mplayer - instalace

Pavel Arnost arnost na pueblo.cz
Úterý Duben 17 00:34:34 CEST 2001

Dne út 17. duben 2001 00:28 jste napsal(a):
> Protoze bych rad prehraval divx, skompiloval jsem si mplayer, o kterem se
> tady nedavno psalo. nicmene nenasel jsem nejakou podrobnejsi dokumentaci k
> instalaci, takze ted mi mplayer pise po spusteni toto:
>
> john na k4-731a:~$ mplayer
>
> MPlayer 0.11pre-cvs       (C) 2000-2001 Arpad Gereoffy
> <arpi na esp-team.scene.hu>
>
> Reading config file: /etc/mplayer.conf
> parse_config_file: can't open filename: No such file or directory
> Reading config file: /home/john/.mplayer/config
> font: can't open file: /home/john/.mplayer/font/font.desc
> Usage:   mplayer [options] [path/]name

> [...]

:-))) pred tremi hodinami jsem prelozil mplayer a uspesne pouzil :-)

vite, problem je v tom, ze  mplayer nema UI ale pousti se z prikazove radky,
jak vidite v "usage"...tech chyb si nevsimejte :-) ty tam mam taky :-) a
pokud nechcete titulky nebo podobne legracky, ani se tim nezabyvejte...

jestli jste si stahl i winkodeky z homepage mplayeru, melo by Vam to jit...

s pozdravem...

Pavel Arnost - arnost na pueblo.cz
http://arnost.n.cz ICQ 30982141