instalace RH7.1 na sekundarni IDE radic (Re: Red Hat 7.1 je venku)

Jan Vitek vitek na zoner.com
Úterý Duben 17 12:12:38 CEST 2001

zdravim

ja to instaloval, ale na masine, kde jsem si mohl prehazovat disky
hodil jsem disk na master primaru (hda), nainstaloval slack, zkompiloval
kernel s podporou radice a ide_reverse, prehodil na hde a nabootoval celkem
v pohode

vic bohuzel nemuzu slouzit ;-(

honza