instalace RH7.1 na sekundarni IDE radic (Re: Red Hat 7.1 je venku)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Duben 17 12:58:51 CEST 2001

[instalace RH7.1 na sekundarni IDE Promise radic - disk /dev/hde]

On Tue, Apr 17, 2001 at 12:12:38PM +0200, Jan Vitek wrote:
> ja to instaloval, ale na masine, kde jsem si mohl prehazovat disky
> hodil jsem disk na master primaru (hda), nainstaloval slack, zkompiloval
> kernel s podporou radice a ide_reverse, prehodil na hde a nabootoval celkem
> v pohode

Vypada to, ze to tak take budu muset udelat.
http://www.geocities.com/ender7007/index.html

Akorat si nejsem jistej, jestli je to prave v pripade RH7.1 potreba.
Kdyz jsem cvicne nabootoval cedecko s RH7.1 na pocitaci s timto
radicem, tak ho kernel rozeznal a disk byl na /dev/hde a dalo se na
nej pristupovat (napr. fdiskem), takze to vypada, ze kernel ho
rozeznava v poradku. Slysel jsem ale zkazku, ze se s tim nejak
nevyporadava lilo, tak jsem si chtel overit, jak to tedy je ...

Kdyby tedy nekdo vedel, zda to muzu ignorovat a normalne nainstalovat
na ten radic s /dev/hde a probehne to vsechno bez problemu, anebo to
mam udelat s prohazovanim tech disku a prekompilovavanim kernelu, tak
by mne a jeste jednomu cloveku, ktery ten pocitac bude montovat a
zapecetovat (kvuli zaruce), usetril docela dost prace.

Vypada to, ze to proste budu muset odzkouset, kazdopadne se pak ozvu,
jak to dopadlo.

Preji hezky den

--
   Martin Mačok