epson LQ-300 netiskne cesky

Michal Hajek hajek1 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Duben 17 14:38:10 CEST 2001

Dobry den, muzete mi prosim nekdo poradit s nastavenim tiskarny epson
LQ-300, aby bylo mozno tisknout cesky holy text ?
Potrebuji to na distribuci RH 6.2.
V soucasne chvili je situace tato :
tiskarna tiskne bez problemu anglicke texty.
Mam soubor v kodovani il2 a chci ho vytisknout. Pri
cat muj-il2.txt
se mi v xtermu vse zobrazi korektne. Ale pri
cat muj-il2.txt | lpr
se vytisknou na tiskarne paznaky. Zkousel jsem zmenit
/usr/lib/rhs/rhs-printfilters/asc-to-printer.fpi pridanim radku
f [ "$CRLFTRANS" = YES -o "$CRLFTRANS" = 1 ]; then
    cstocs il2 pc2 | sed -e 's/$/'`echo -ne '\r'`'/g'
else
    cstocs il2 pc2 | cat -
fi
tak jak je to popsano v czech-howto. Nicmene jedine, ceho jsem schopen
dosahnout, je zmena paznaku na jine paznaky ;)
Pritom vyrobce pise na svych strankach:

"Znakové tabulky:
celkem 15 znakových tabulek veetni MJK a Latin2 (PC852)
s podporou eeské abecedy"

Nenapada nekoho v cem by mohl byt problem ?
Moc dekuju za pripadne rady, tipy , .. nebo aspon za reakci ;)
Zdravi Michal