epson LQ-300 netiskne cesky

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Duben 17 13:33:13 CEST 2001

Tiskarne je treba rici ze ma pouzivat tu a tu kodovou tabulku. Default je
pouzita tabulka 437 (US). Nastavoval jsem ted LX300 (doufam ze to bude
podobne).
Je treba vypnout tiskarnu a podrzet nektere tlacitko (ktere je napsano v
navode) a tim se dostanete do setupu tiskarny. Ta ma LX 300 mela dokonce v
nabidce tabulek i ISO Latin 2.
Pri tom setupu zpotrebujete spoustu papiru, ale je to nezbytne.

S nastavenim printfilteru bych si hral, az budete schopen vytisknout cesky
text v nekterem kodovani.

S pozdravem

Petr Zapadlo