Klonovani FAT partice pomoci dd

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Duben 17 13:51:09 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001, Marian Cavojsky wrote:

> Mate problemy s geometiou disku. Takze Vam toto fungovat nebude.
> Budete musiet vytvorit particie na novom disku ( napr. pomocou fdisk)
> a prekopirovat udaje ( napr. pomocou tar).

Presne tak. Pouzil bych asi tar, protoze dd je podle me idealni na stejne
velke partisny.

Jinak to odhaduji na problemy s LBA a ne LBA geometrii, nevim jak se k
tomu stavi Linux a FAT, je tam na me dost neznamych :) ...

Pokud nekdo poda detailnejsi vysvetleni, zda na to lze dd pouzit, jedine
dobre.

R.V.