Klonovani FAT partice pomoci dd

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Úterý Duben 17 14:16:38 CEST 2001

> Presne tak. Pouzil bych asi tar, protoze dd je podle me idealni na stejne
> velke partisny.
>
> Jinak to odhaduji na problemy s LBA a ne LBA geometrii, nevim jak se k
> tomu stavi Linux a FAT, je tam na me dost neznamych :) ...
>
> Pokud nekdo poda detailnejsi vysvetleni, zda na to lze dd pouzit, jedine
> dobre.

nevim jestli je to stejny pripad, ale kdyz jsem prechazel na novy disk tak
jsem mensi na vetsi zduplikoval tak, ze jsem je oba vrazil do PCcka,
nabootoval z bootovaci diskety a dd bez problemu zafungovalo.. jednalo se
prenos z 8GB na cca 25 GB, byla tam FAT32 partisna, asi 6x EXT2 partisna,
swap, z toho vetsina byla v extended partisne (az na tu FAT32 a jednu
malou EXT2)... prenos probehl bez jedineho problemu (vysledek na cilovem
disku byl obraz toho 8GB) a zadny problemy s nabootovani/nenabootovanim
nebyly, pak stacilo partition magicem partisny
pozvetsoval tak , jak jsem potreboval, na miru tomu velkemu disku...

takze pouziti DD by asi nemel byt problem...

Tomas Knaifl