problem s kompilaciou jadra 2.2.16 (beginer)

Úterý Duben 17 14:26:24 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001, Robert Zak wrote:

> potrebujem prekompilovat jadro mojeho RH7.0 (2.2.16). Bez akehokolvek zasahu
> do configu mi kompilacia skonci chybou, bez vytvorenia suboru jadra.
>
> Vykonal som tak ako bolo napisane v readme tieto kroky:
> make xconfig (make config)
> make dep
> make zImage
>
> Prikladam vypis prikazu "make zImage". Prosim neviete mi poradit co s tym?
> Nainstalovane mam vsetky balicky ktore sa dali zaskrtnut pri instalacii.

- pouzivejte: make bzImage
- mate asi bordel v hlavickovych souborech
- jadro je stare a da se skrz nej ziskat root (lokalni uzivatel)
- pouzijte radeji genericke jadro primo od RH
- kompilujte jadro z balicku kernel-source (urcite to pujde,
  je to pripravene)

Pokud mate RH, podivejte se, jak se jadro preklada podle:

http://www.linux.cz/redhat-cz/#FAQ

Nebo si stahnete nove (misto i386 si dosadte i586 nebo i686 podle sveho
procesoru):

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/7.0/en/os/i386/kernel-*

--
                        Milan Kerslager