chyba v "man 2 signal"?; dokumentace linuxu

Ondrej Martinek martinek na gncz.cz
Úterý Duben 17 14:09:43 CEST 2001

Michal Krause wrote:

> Nechapu? Pokud si nerozumite s programem info, zkuste pinfo, je asi vice
> user-friendly. Jinak by nemel byt problem ziskat tuto dokumentaci i v
> HTML/PS/PDF.

ne ne, myslim tim spise, ze texinfo dokumentace nema "zavedene" sekce
jako maji manualove stranky. napr. SYNOPSIS, DESCRIPTION, RETURNS, SEE
ALSO, BUGS, ...  kazdy si to dela podle sveho ;)

--ondra