BIRD - routovani na IP-aliased interface (trosku delsi)

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Úterý Duben 17 15:27:17 CEST 2001

David Rohleder wrote:

> Tak jeste pozor na stahovani default routy od nektereho z routeru.

to prave resi filter export filter, neexportuju default route.

> Asi bych to opravdu resil spolecnou spojovaci siti. Mozna jeste omezit
> volbu DR na gateway.

Spolecnou sit nelze mit, je to rozdeleny kvuli geografickymu rozdeleni,
pred jistym casem to bylo oddeleny i fyzicky a je mozny, ze to casem
zase bude oddeleny.

> Ale mozna jenom prece bych to videl na staticke cesty. Zvlast, kdyz

Staticky to mam ted, ale velikost site se dostava do takovych rozmeru,
ze staticky udrzovani je plytvani casem. Proto potrebuju nejakou
"automatickou" dynamickou spravu.

> patrne nemate tak uplnou kontrolu nad routery 1 2 3 4 (vyvozuji z
> toho, ze nemaji znat cele routovaci tabulky).

Nad routery mam plnou kontrolu, ale nechci aby si navzajem sdelovaly
routy, protoze by jim rostly routovaci tabulky do obrich rozmeru
(vzhledem k velikosti site) a na linuxrouterech musim setrit RAMkou, kde
to jde. A navic potrebuju aby data tekly pres gateway kvuli pocitani
proteklych dat.

Edas