BIRD - routovani na IP-aliased interface (trosku delsi)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Duben 17 14:13:24 CEST 2001

edlman na fortech.cz (Martin Edlman) writes:

> Potrebuju, aby gateway znala routy z routeru (1,2,3,4) a nerikala je
> zpatky, protoze nechci aby routery navzajem znaly svoje routy. Takze na
> gatewayi mam {import all; export none;} na routerech mam {export filter
> flt; import none;}

Tak jeste pozor na stahovani default routy od nektereho z routeru.
Asi bych to opravdu resil spolecnou spojovaci siti. Mozna jeste omezit
volbu DR na gateway.

Ale mozna jenom prece bych to videl na staticke cesty. Zvlast, kdyz
patrne nemate tak uplnou kontrolu nad routery 1 2 3 4 (vyvozuji z
toho, ze nemaji znat cele routovaci tabulky).

Brno, Czech Republic