Klonovani FAT partice pomoci dd

Úterý Duben 17 16:42:13 CEST 2001

On Tue, Apr 17, 2001 at 03:19:51PM +0200, Milos Prudek wrote:

> Pomohlo pouzit /dev/hdd1 misto /dev/hdd. Cili nejdriv vytvorit partici pres
> cely 2GB disk, pak nakopirovat image /dev/hdd1. Ale porad to neni ono.
> Partition tabulka ma sice spravnou velikost 2GB, ale FAT tabulka ma
> velikost disku 250MB (jako puvodni disk), takze tam nelze ulozit vic nez
> 250MB.
>
> tar mi asi nepomuze, protoze nerespektuje, ze skryte a systemove soubory se
> nesmeji presouvat. Coz bohuzel potrebuji.

Vytvorte si systemovu disketu Win, alebo DOSu, alebo co to tam mate.
prekopirujte pomocou tar tie informacie. Nabootujte system z tej diskety
a dajte sys a: c:. Sytemove subory budu tam, kde maju byt.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...