Klonovani FAT partice pomoci dd

Milos Prudek prudek na nembv.SPAM.cz
Úterý Duben 17 15:19:51 CEST 2001

> Presne tak. Pouzil bych asi tar, protoze dd je podle me idealni na stejne
> velke partisny.

Pomohlo pouzit /dev/hdd1 misto /dev/hdd. Cili nejdriv vytvorit partici pres
cely 2GB disk, pak nakopirovat image /dev/hdd1. Ale porad to neni ono.
Partition tabulka ma sice spravnou velikost 2GB, ale FAT tabulka ma
velikost disku 250MB (jako puvodni disk), takze tam nelze ulozit vic nez
250MB.

tar mi asi nepomuze, protoze nerespektuje, ze skryte a systemove soubory se
nesmeji presouvat. Coz bohuzel potrebuji.

--
Milos Prudek