Solaris

Kosar Martin martin.kosar na fincommaterna.com
Úterý Duben 17 17:16:54 CEST 2001

V sobotu jsem zkusil instalovat Solaris 8, byla to na Celeron 400Mhz, 256MB
RAM, 8GB disk. V primary o velikosti 2GB byl na FAT32 nainstalovan W2K,
zbytek byl prazdny. Zachovalo mi to W2K, jen to diskovou obklast o par
cylindru postrcilo a na zacatek disku si nahral vlastni loader, ze ktereho
bylo mozne nabootovat bud W2K, nebo defaultne Solaris. Cela instalace
probehla z jedineho bootovaciho CD, trvalo mi to asi 2 hodiny. Oboji nabehlo
bez jakychkoliv problemu, jen Solaris nemumi moc pracovat s moji AGP kartou,
takze jsem byl v 640x480 pri 16 barvach.
Jinak se to chovalo celkem pritulne, vrele doporucuji odzkouset.
Pri kompletni instalaci to zabira asi okolo 860Mbyte, lze navolit i CORE,
ktera ma 190, vyvojarska, nebo workstation se pohybuji okolo 820MByte. Swap
jsem dal okolo 500MByte, tak nejak je to doporuceno, jinak pro instalaci
doporucuji disk s kapacitou okolo 1,9GByte.
--
Martin Kosar