poweroff & SMP stroje

Michael Mraka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Úterý Duben 17 18:26:36 CEST 2001

Ahoj,

pri nedavnem vypadku napajeni jsem si overil jak skvele mi funguje UPSka :).

Jenomze ne vsechno jelo skutecne tak jak bych chtel; stroje sice skutecne
spustily poweroff, jenze vysledek byl, ze se "pouze" udelal halt, ale nevypnuly
- tj. svitily disky, LEDka indikujici zapnuti, celni panel...

IMHO ty pocitace dal odebiraly z UPSky "plnou davku".
Vite nekdo jak i386 stroj se SMP jadrem softwarove vypnout?
Pres ampd to nejde, protoze SMP podpora v jadre automaticky vyhodi APM.

BTW jsou to Compaqy, ale to asi neni podstatne.

--mm                                                            Michael Mráka