Announce RH 7.1

Úterý Duben 17 17:31:43 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001, Marcel Kolaja wrote:

> A co třeba Debian GNU/Linux? Lokalizován je velmi slušně a to přímo
> v oficiální distribuci. IMHO je trochu divné dělat distribuci RHcz. Proč
> není lokalizace zahrnutá už v původní distribuci Red Hatu?

Protoze nektere aplikace nejsou vubec (nebo aspon blbe) lokalizovatelne.
Co potrebujeme my, je pro Americany nebo Japonce zbytecnost.

Udelat CZ modifikaci je nejjednodussi zpusob (patch do mainstreamu se
prosazuje nekdy tezko na rozdil od patche do vlastni distribuce) a take
umoznuje overit nektere pristupy k lokalizaci. Co se osvedci, snadneji se
prenasi do originalniho programu.

Debian je varianta, nikdo nikoho nenuti pouzivat jednu konkretni
distribuci (zda se, ze vy nas nutit chcete :-)). Zpusob jeho vyvoje mne
osobne nevyhovuje (dlouhe prodlevy, stable verze je obsolet uz pri vydani,
trvale udrzovani unstable balicku je casove narocnejsi). Je to vec
pohledu, kazdemu muze vyhovovat neco jineho.

Upravuji RH distribuci uz 3 roky. IMHO pred 3 rokama tady lepsi varianta
nebyla. RH byl a je dostatecne open (ke vsemu jsou zdrojaky, ISO soubory,
Instalator se zdrojakama i pomocne nastroje...), takze...

Ostatni ukaze budoucnost :-) Snaha o integraci zmen do originalu je
samozrejmost.

--
                        Milan Kerslager