OT, longer: rekonstrukce disku

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Duben 17 18:10:30 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001, Michal Bozon wrote:

> Ty FAT16 oddily tam byly dva. Po spusteni Window$ (po ignorovani
> dotazu na opravu na disku D ve scandisku) priradil
> tomu druhemu oddilu pismeno E misto D, ale disk D ukazoval ze je vadny.
> (pritom vubec neexistoval) Disky C a E vypadaly OK.
> Priste jsem tedy nechal scandisk data opravit, ale pritom si znicil
> disk C.
> No nezabili byste ho?

Ne nezabili, ja jsem rikal, ze opravovat disk, ktery nema korektni
partition je blbost, to plati jako pro e2fsck tak pro dosovsky scandisk.
Proste jste se s temi velikostmi evidentne netrefil. To ze byly videt v
dosu tri disky bylo dano zrejme chybne uvedenymi typy jednotlivych
partiton.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.