Announce RH 7.1

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Duben 17 23:01:18 CEST 2001

"Jan Becvar" <jean na solnet.cz> writes:

> Asi pred dvema lety jsem si chtel nainstalovat debiana a shanel se po
> ceskych balicich. Zadny z uzivatelu debianu nechapal o co mi jde:
> "jaky zvlastni baliky pro cestinu?". At nainstalujete, co chcete, vetsinou to
> na vas mluvi cesky, nebo rusky, nebo japonsky, nebo turecky - dle libosti,
> holt  Linux nejsou windowsy (alespon u  inteligentnich distribuci - coz
> RedHat neni :).

A videl jste na debianu nekdy ceske popisy balicku pri instalaci tak,
jak je ma RH?

To, co je v debianu neni v podstate vubec zasluha debianich
pocestovacu, ale lokalizatoru danych programu (a spoustu veci
lokalizovali prave lide od RH).

> Az v nem bude normalne napriklad cstex, nebo cesky fonty tak mi reknete.
> Do ty doby je pocestovani RedHatu zbytecna - nekonecna prace, a kazdyho
> musi pobavit pouzitelnost RedHatu v Cechach az pul roku po vydani anglicke
> verze.

Nekoho by zas mohlo pobavit, ze si sice muze nainstalovat ceskou verzi
Debianu a protoze neumi anglicky, tak si nemuze precist, co vlastne
instaluje.

Brno, Czech Republic