Announce RH 7.1

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Duben 18 09:35:48 CEST 2001

On Tue, Apr 17, 2001 at 11:01:18PM +0200, David Rohleder wrote:

> To, co je v debianu neni v podstate vubec zasluha debianich
> pocestovacu, ale lokalizatoru danych programu (a spoustu veci
> lokalizovali prave lide od RH).

Uznávám, že spoustu věcí lokalizovali lidé od Red Hatu, ale co se týče
Debianu, myslel jsem, že v něčem přispěl i projekt Debian CZ/SK.

S pozdravem

Marcel Kolaja                     http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                               http://nlp.fi.muni.cz/
       "Sometimes love's a loaded gun and shoots to kill."
                          Alice Cooper
*          Petition For A Software Patent Free Europe           *
*                http://petition.eurolinux.org/                 *