Announce RH 7.1

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Duben 18 09:17:06 CEST 2001

On Tue, Apr 17, 2001 at 10:07:13PM +0200, Radek Vybiral wrote:

> Urcite si i takovy chladny obchodnik Cpress dokaze spocitat, ze zajem o
> distribuci RH 7.0CZ je takovy, ze se mu VYPLATI ji vylisovat a vydat ve
> svem nakladu... I kdyz to udelala parta nejakych nadsencu, kterym se to
> ani nikdy nevyplati.

A to je přesně to, o co mi jde. Když už se taková parta nadšenců (proti
nimž nic nemám, spíš je obdivuji) najde, proč teda není Red Hat schopný
(už po tolika kvalitních českých mutacích RH) zahrnout tuto lokalizaci do
jejich oficiální distribuce?

> Chtel bych se zeptat p. Becvare, zda jiz nejakym zpusobem prispel k tomu,
> aby byla distribuce k uzivateli pratelstejsi ci umi jen jednou vetou
> pomluvit snahu desitek dobrovolniku pri praci na lepsi a snadnejsi
> instalaci distribuce...

Nejsem sice p. Bečvář, ale IMHO Honza nechtěl pomluvit snahu desítek
dobrovolníků, ale spíš se podivuje (asi jako já), že snaha těchto lidí
není oceněna Red Hatem zahrnutím jejich práce do oficiální distribuce.
BTW distribuci netvoří jen instalace. Uznávám, že tu má Red Hat
uživatelsky příjemnější (neříkám lepší), ale rozhodně si nebudu vybírat
distribuci podle instalace (nainstaluji ji jen jednou, ale používám ji pak
pořád :-)).

>   Radek Vybiral

S pozdravem

Marcel Kolaja                     http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                               http://nlp.fi.muni.cz/
       "Sometimes love's a loaded gun and shoots to kill."
                          Alice Cooper
*          Petition For A Software Patent Free Europe           *
*                http://petition.eurolinux.org/                 *