Announce RH 7.1

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Duben 17 22:28:41 CEST 2001

On Tue, Apr 17, 2001 at 10:07:13PM +0200, Radek Vybiral wrote:
[ vyriznuto docela pekne povidani]
> Asi to nepovazujete na dulezite, ale to, co rozhoduje o tom, zda si NOVY
> uzivatel poridi Linux je take to, zda na nej INSTALACNI PROGRAM mluvi
> cesky! A to je u RedHatu dost slusne vyreseno.
[ vyriznuto docela pekne povidani]

Jen bych k tomu doplnil, ze tohle ma dost dobre vyresena distribuce
SuSE CZ. Rekl bych, ze v celkove lokalizaci je na tom snad jeste lepe
nez ceske varianty Red Hata. Instalator je pomerne inteligentni a
celkova sprava systemu je i pro novacka pomerne pristupna.

Na druhou stranu na muj vkus je to az prilis "vymakane" az
prekombinovane. Osobne preferuji Red Hata, maji to rovnez docela
rozumne "vychytane", ale pripada mi to takove primejsi a jednodussi.
Neni to tak prekombinovane. ("keep it simple, stupid")

Novackovi bych asi doporucil distribuce v nasledujicim poradi:
Mandrake, Red Hat, SuSE.

--
   Martin Mačok
  underground.cz